Hopp til innhold

Ei tidlaus historie

Forteljinga om Asle og Alida er tidlaus - det har kostymedesignar Maria Geber brukt mykje tid på å få fram i kostyma til songarane.

– Eg vil at publikum skal kjenne seg frie til å tolka tekst og rolle, seier den erfarne kostymedesignaren. Ho vil at kostyma skal vere tidlause, slik teksten til Jon Fosse er det.

– Det er ein bibelsk tone her, om eit ungt par med eit lite barn, som søkjer husrom. Samstundes er det ei evig historie, og eg vonar at publikum skal kjenne igjen dette når dei ser oppsetjinga i Grieghallen.

Sjå intervju med Marie Geber, og klipp frå kostymeprøvane til Asle og Alida:

På bileta: Sopranen Louise McClelland Jacobsen prøver kostymet med den store, gravide magen til Alida, medan skodespelaren Frank Kjosås prøver jakka til rolla Åsleik i operaen Asle og Alida

Louise prøver kostymet med gravid mage til rolla som Alida
Frank Kjosås prøver kostymet til rolla som Åsleik

Siste nyheter

Asle og Alida - Louise og Wiktor

Endelig i gang!

Det er fem uker til verdenspremieren på Jon Fosse-operaen Asle og Alida og denne uken møttes sangerne for første gang til prøvestart.

Asle og Alida - Musikk av Bent Sørensen

Første korprøve

Denne uken startet Edvard Grieg Vokalensemble innstuderingen av Bent Sørensens helt nye musikk til Asle og Alida.

Don Giovanni web Foto Magnus Skrede

ETTERSØKT: Il Commendatore

Vil du spele rolla som gjenferd, og med myndig røyst skremme din eigen mordar? Vi søkjer no ein bass som kan fylle rolla som Il Commendatore i operaen Don Giovanni under sommarakademiet vårt i juni.
SØKNADSFRIST: 23. FEBRUAR / søknadsskjemaet er no stengt /