Hopp til innhold

Velkomen til BNO, Eivind Gullberg Jensen!

I dag er fyrste dagen på kontoret til vår nye operasjef, Eivind Gullberg Jensen.

Fyrste dag som operasjef i Grieghallen – korleis kjennes det?

Det kjennes både fint og rart å gå til «det nye» kontoret mitt her i Grieghallen, for eg har jo på mange måtar vakse opp her på huset. På 80-talet byrja eg ta fiolinundervisning i 4. etasje hjå Henryk Kniejski frå BFO. Og eg har i min ungdom spela mange konsertar her som fiolinist, og etter kvart konsertmeister, i Hordaland Ungdomssymfoniorkester. I same periode var eg med å få 3. plass i Brass NM som althornist i Sagvåg Musikklag - medan eg i vaksen alder har dirigert fleire konsertar med Bergen Filharmonien, NDR Radiophilharmonie (gjest ved FiB) og i andre samarbeid med Festspela.

Som dirigent har du klassisk musikk i blodet, kva for ein «låt» skildrar best kjensla av dag 1 som operasjef i Bergen?

Fyrste sats frå Mahler’s 1st symfoni skildrar godt korleis fyrste dag på jobb her kjennest. Der introen harmonerar godt med å vakna til is på Nordåsvatnet og litt naturlyder frå omgjevnadene, eksposisjonen skildrar veldig godt det å gå til og inn i ei ny rolle - så får me sjå om resten av dagen lever opp til fortsettelsen og klimakset i satsen ... det skal kanskje godt gjerast:)

Åremålet ditt er på fem år, har du en raud tråd du ynskjer å følge i valg av operaer bergenspublikummet kan sjå fram til å oppleva?

I dei komande åra ynskjer eg å presentera opera på ein breiast mogleg måte, slik at bergenspublikummet vil verta kjent med så mange aspekt med sjangeren som mogleg. Det kan vera frå dei mest kjente publikumsmagnetane til operaer som aldri har vorte spela i Noreg før - frå gamle klassikarar til nyskriven musikk. Då Bergen er i ein fase der det vert planlagt eit framtidig musikkteaterhus, føler eg at BNO har ei svært viktig oppgåve i åra som kjem, ved å stimulera interessa for sjangeren i byen.

Om du får ynskje deg kun ein ting i 2021, kva blir det?

Mitt største ynskje for 2021 er at me snart får kontroll på corona-smitta, slik at me igjen kan presentera musikk og teater for fulle hus, både i Noreg og elles i verda.

Siste nyheter

Tmp f4ff7852 a148 4c35 851b 0985d0b5329f

Opera-pasjen på skuletur

Pasjen har med seg gull og perler når han er ute på førjulstur i lag med dei to operapedagogane Stian og Martina

WEB Eivind Finn Solveig

Ta et operatisk dypdykk med Finn, Solveig og Eivind!

Sopranen Solveig Kringlebotn har sunget den kvinnelige hovedrollen i De dødes by ved store operahus i Europa. Her deler hun sin erfaring i samtale med Finn Tokvam og Eivind Gullberg Jensen, hvor de også diskuterer operaens filmmusikalske likheter – og mye mer. Sett på kaffen!

Hedvig Haugerud og Eivind Gullberg Jensen

Møt Hedvig Haugerud - ung sopran og understudy

Hvordan er det å være understudy til den kvinnelige hovedrollen Marietta? Hør Hedvig Haugerud fortelle mer om "drømmerollen" i De dødes by og synge den vakreste av ariene i operaen, Mariettas Lied.

Die tote Stadt

Kva skjer i De dødes by?

Gjer deg klar til eit trekantdrama utanom det vanlege! Den forelska og forvirra Paul står midt mellom to kvinner som ser heilt identiske ut: Den eine er hans avdøde kone Marie, den andre er den livsglade dansaren Marietta.

Robin hood nhb

Frå Robin Hood til Jascha Heifetz

Som opptakt til norgespremieren på operaen De dødes by, kan du no bli litt betre kjend med musikken til Oscar-vinnaren Erich Wolfgang Korngold. Her er seks gylne eksempel, også frå Hollywood.